![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Я в танке! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Свои Сообщений: 8262 Регистрация: 17.11.2011 Вставить ник Цитата Мотоцикл: Репутация: ![]() ![]() ![]() |
Всем Привет! Парни, кнонибудь ставил звезду, на 14зубов, и как она, влазит не мешает металл, защата цепи? И если можно где купить?
Полезно:
Вредно:
|
|
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Живёт здесь ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Свои Сообщений: 3443 Регистрация: 30.3.2011 Вставить ник Цитата Из: Ленинград, С-Петербург Мотоцикл: JAWA638, HONDA XR500RE (Russian Edition), Djebel 250XC 01 Дождался. Репутация: ![]() ![]() ![]() |
Дабы не разводить спор выложу фотки на основе которых я принял решение сделать так как сделал.
Товарищ ведёт фото наблюдение (текст автора сохранён) "First, here is a photo of my countershaft splines before I started employing the XR650R CS sprocket. I bought my XR650L with 7,800 miles on the odometer, and the previous owner had only employed the OEM, Honda C/S sprocket. My bike had 10,000 miles on the odometer when I captured this photograph, and installed my first, XR650R C/S sprocket." ![]() "This is a photo of my countershaft after employing the XRR sprocket for 1,200 miles." ![]() "Here is a photograph of my countershaft splines after employing the XR650R CS sprocket for 7,700 miles." ![]() "Here is a photograph of my countershaft after employing three, XR650R countershaft sprockets for a total of 12,750 miles." ![]() "At this point I switched from a PBI, XR650R C/S sprocket to an even wider, Primary Drive, XR650R C/S sprocket. The wider PD sprocket engages the countershaft even deeper, and has worn away some of the inside chamfer on the countershaft itself. This last photograph was taken after employing the XR650R C/S sprockets for 27,000 miles. My countershaft/bike now has 37,000 miles on the odometer." ![]() -------------------- Полезно:
Вредно:
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 2.8.2025, 23:09 |